Så då tänkte jag att

okej, ska det flaskas måste jag ju pumpa ur, eller iallafall veta att jag kan få ut mjölk om dagarna innan pattarna fattar vad som är upp. Jag kokade och donade och läste på och tvättade händer och bröst och tänkte på Lisa och att amma och sen pumpade jag några tag, väntade och tänkte att nu. NU ska det väl rinna mjölk i en aldrig sinande ström, en fontän av bröstmjölk rätt ner i flaskan, hurra!
Detta fick jag ut: ett par, tre droppar. Som helt sorgligt rann nerför mina fingrar, in mellan fingrarna och ner på jeanslåret. Så nu luktar jag (återigen) sur mjölk och dessutom stinker jag nederlag.

En annan dag ska jag ta tag i det där. Och om en månad är det dags för smakisar och då är vi ju nästan framme vid gröt = ett mål utbytt. Håhå. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0