Jag får bloggångest vafan

men liksom inget har hänt. Mer än migrän ensam med två ungar, att syrran kom och ville ha kaffe och då stod jag på toa och hängde tvätt och grät med bebisen i selen. June är sinnessjukt uppmärksamhetssjuk precis som bebisen är. Och jag balanserar vissa dagar på vansinnets rand.
Fast mest är det helt bra, med honey hemma, en galet klok femåring som idag hittat en ny kompis och en bebis som skrattar och pratar med hela kroppen.

Och just det ja. Kanske löss också. Ingen vet, men det finns på dagis och det kliar intensivt överallt. Väldigt intensivt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Uff! Bara ordet "löss" får det ju att klia överallt. Så det kanske bara, förhoppningsvis, är psykiskt?

2009-10-09 @ 22:16:50
Postat av: Anna m V & E

Å det där lät ju inge kul m migrän, löss och uppmäksamhetssjuka barn - i de här lägena är allt tillåtet dvs mutor och ringa in tjänster från höger och vänster - syster kunde väl avlasta lite när hon var där hoppas jag!

2009-10-12 @ 14:22:11
Postat av: cilan

Ja, syster avlastade såklart. .)

Och gällande lössen så syns det inget i huvet, men kliar ändå.

Kanske borde jag köpa mjällschampoo?

2009-10-14 @ 08:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0