Men allvar, vad händer?

Sen igår, nej förrgår, har jag gått omkring och tänkt väldigt mycket på gardiner, hur de ska strykas och vilken stjärna som ska hängas var. Vilket är okej i en ny lägenhet och så.
Men idag killade det i min mage när jag insåg att Åh! Svarta krukor med såna där spretblommor kommer stå sig svinsnyggt mot de där gardinerna jag tänkt hänga upp - hurra, när kan jag ta mig till närmsta blomsteraffär!
Så nu är jag livrädd att jag ska bli sådär, leta tapeter i två veckor för att hitta de perfekta, att jag ska baka fem plåtar bullar för att få rätt svirl på dem, att jag ska skaffa barnvakt exakt varenda vecka för att kunna städa. Nu är det sluttittat på Marta Stewart, det hör ju jag det.
p.s. Typ svarta, blanka krukor plus mörkgröna gardiner är ju för övrigt knappast helt otippat i ett sovrum. Herreguuu vatrist jag är alltså.

Kommentarer
Postat av: tina

Naj det är du inte alls. Jag läste nånstans på en sån där fånig broderad sak att "Lycka är att växa där man är planterad". Skittöntigt citat förvisso men efter Norge insåg jag att det ligger åt i det. Heminredning rockar :)

2009-11-26 @ 12:18:28
Postat av: c

Jag saahahahaaaaknar dig, kom him ti maj!

2009-11-26 @ 12:41:36
Postat av: tina

ja ska, snart. Då kan vi ha tjejkväll med film och skrikande bebis om du vill. Säg att du vill :)

2009-11-26 @ 19:20:19
Postat av: C

Why butt åff kårrs! Tusen gärna.

2009-11-26 @ 20:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0