Ja, och min sovskvätt på soffan

kryddades av en skitkonstig dröm igen. Jag minns inte hela men jag och T skulle köra hem till sölveshåla och göra nåt. Han tog fiaten, jag tog motorcykeln (fullkomligt rimligt, inte). Det var bara att det att jag inte riktigt kunde köra och jag var så trött så trött så plötsligt hade jag liksom fällknivat mig bakåt så jag låg på rygg på motorcykeln. T envisades med att köra omen massa bilar hela tiden, så han höll i motorcykeln och liksom drog med mig på omkörningarna (man kan göra så om man har världens konstigaste armar) och jag bara Mäh hallå jag ligger ner, kan vi stanna? För jag kunde inte resa mig eftersom jag inte hade några magmuskler alls. T bara Nejnej vi måste skynda oss vi måste fram.

Sen ändrade drömmen sig och då förstår ni var jag i Tibet och skulle rädda pantrarna där. Jodå. Så då var det såhär att det var ett helt gäng som bodde i en bergsstuga och alla var liksom konkurrenter och förrädare och cruella del ville och det var viktigt att man fick rätt nycklar och formler till hissen och att man fattade hur man skulle göra, annars fick man sitta i bergsstugan med Musse Pigg. Jo, Musse Pigg.
Jag hamnade på nåt sätt på berget och lyckades rädda en panter som gick över en hängbro, genom att liksom lägga mig på bron och hålla stenhårt i vajrarna. Sen gick bron av och jag fick klättra upp, ta hissen till bergsstugan och där blev jag av med nycklarna. Drömmen slutade med att jag gick ut på baksidan av bergsstugan, hittade Cheech där i ett litet hus och bjöd honom på soppa. För han var hungrig.

  
Sovsällskap. Inga konstigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0