Detta är det mättaste

jag varit nånsin i mitt liv utan att äta. Eller jag har ätit, men för kanske två timmar sen och då bara två mackor och ett äpple och jag är så mätt så jag dör. Och ÄNDÅ är jag hungrig. Jo, för jag är bara mätt i vissa sittställningar. Står jag upp eller sätter mig mer upprätt, då blir jag hungrig. Fy fan vad sjukt det är att vara gravid.
Jag tänker iaf bara äta havrepussar för jag har så tråkigt så jag tänker köra och hämta June och sen ska vi baka en massa kakor och sånt. Fast det tråkiga är att hon kommer bli helt arg om jag hämtar henne nu för de ska rita flaggor och skit till avslutningen imorgon.

Amen om jag gör såhär då, jag äter de där jävla pussarna,dricker lite kaffe, sover en skvätt på soffan och hämtar henne vid två?
För övrigt hade jag så tråkigt innan att jag ringde min egen hemtelefon. Och det värsta var att då blev jag glad för att nån ringde. Såatteh. Jodå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0