Okej, okej

jag har en todolista som jag inte kommer fullfölja idag. Det är mycket underligt, eftersom det inbegriper nästan bara roliga saker som att köpa kläder till mig, klippa håret och leta upp ett par dojor man kan glida omkring i utan att 1. skämma sihjäl och 2. få ont nånstans.
Men neej, istället gick jag en timme (herregud, de som bygger om strandpromenaden vid fria bad måste ha typ lika bra som syn som de jävla fladdermössen har. Alltså, det har visslats efter mig idag!), och nu dricker jag kaffe helt långsamt och ska bada en skvätt (fast det är mest för att fogarna har börjar göra lite väl ont lite väl ofta, och bad hjälper).

To do-lista (i sann köttclownsanda):
 
1. Städa. Den där jävla kattsanden som är klumpbildande, när Britt aKatt skvätter ut den på golvet så är det aldrig nån som orkar sopa upp den, och så skvätter nån vatten på den varpå sanden smälter ihop med golvet och ja. Slutresultatet: det ser ut som om nån kräkts galla bredvid kattoan. Dessutom är det ingen som diskat sen stan brann, och DET är ju ett tag sen.
2. Köpa (bekväma) kläder.
3. Skor, hitta såna som är fina och sköna. Alternativt typ sköna men fina.
4. Klipp topparna, fast högst två centimeter (det var det T kunde gå med på. Tänk att vara inuti hans huvud när han säger sånt, det måste vara skönt att vara så omnipotent om så bara i sitt eget huvud).
5. Äh jag vet inte, det var väl inte mer. Inget viktigt.
6. Jo feffan, plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0