Men jag blir så ledsen

och ofta vet jag inte varför, men oftast gör jag nog det. Och så känns det som om jag måste liksom dölja att jag bir ledsen för jag blir det så ofta och jag är jättekänslig, jag ÄR det men skulle vilja bli lite daltad med nån gång typ iallafall och jag vet, jag VET att jag inte är sådär jättekrävande och därför svider det när det blir sagt såna saker och nu är jag ledsen igen och det är så tråkigt och typ tusen liter nässpray går åt och kolla, jag som inte ens bloggar om sånt här.

Och jag fattar väl också att det är hormoner, men det är faktiskt inte bara det, alltså jag finns ju fortfarande kvar här inuti och är inte så värst krävande men jävligt lättsårad iallafall ifråga om vissa ämnen.
Och dessutom gör det helt ont att dammsuga men jag gör det ändå. SÅ synd om mig är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0