Ingen middag, ingen tårta

men god fil och mackor med onsalakorv och så smågodis och en rolig film till det. Och kanske tusen miljarder liter vatten, jag är så törstig att det känns som jag vandrar i en öken. Mysko, men vatten är gott så det är okej.

Det har för övrigt varit den längsta dagen sen tidernas gryning, för det känns som om jag varit vaken sen halvtre inatt när nåt fyllo ringde och skulle bootycalla nån brud som gett honom mitt nummer (eller om han a. tokringde och bara slog siffror alternativt b. tryckt in fel nummer redan från början) och jag fick nån slags trevligthetsnippran som vile få honom att fatta att jag INTE var den han kände och att han borde lägga på och han bara Neeejmen vi känner varandra, va det gör vi ju, vi har ju pratat. Ute, va nu minns du va? och så la jag på luren i örat på honom och sen låg jag vaken tusen år och tänkte på att obehagliga samtal det istället -kunde- varit så dags på natten (jamen hur ofta blir gravida trettiotvååriga halvfetton bootyvcallade? Nej just det, det var i sanning inte min första tanke).

Hur som helst ska jag kissa nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0