Om Rent Hus-tanterna kom hit

skull de bara Iiiih! av fasa, föra upp händerna mot kinderna så som i gamla skräckfilmer och kanske svimma också. Iallafall hon tanten med brunt hår skulle det, den andra som är helt ball, med luggen. Hon skulle kila in på badrummet och dutta och dutta och dutta med sina petriskålar och tops. Men inte i köket, för jag har diskat. Eller ja, hon skulle ju kanske kunna hitta ett och annat på golvet men jag ska dammsuga nu så det kan hon glömma.

Inatt har jag drömt att T endast och enbart pratade om sina gamla tjejer. Hur söta de var, och snälla och roliga och liksom så himla rädda om honom. Alltså, jag accepterar att det finns de som är snyggare än jag (särskilt nu dådå), men roligare? Näe, jag blir förbannad. Jag är fan den roligaste T har varit ihop med, och det ska han ha jävligt klart för sig. Och smartast är jag också (det hör ihop). Bassåhanvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0