Men smart tänkt

tycker jag, att vi packat all mat utom detta: kaffe, sylt, råa ägg och smör. Typ.
Kaffe vet jag av erfarenhet att det ä ren sån packa-sist-grej, men mat? Jag är gravid eller, hur kunde jag glömma att jag behöver äta frulle? För att inte tala om kvälsmat, igår fick jag äta ÄPPLE till kvällsmat. Ett äpple! Som om det här var för ett år sen, och då fick jag röka till äpplet.

Sen upptäckte jag nu på morgonen att jag nog glömt borsta tänderna igår innan jag somnade. Somnade förresten, ha. Ha! Jag har hela natten vandrat omkring helt yr i huvudet och bara: jag testar sängen jag testar soffan jag testar sängen jag testar att sitta kvar på toan och sova här nej jag jag testar sängen igen eller förresten har jag testat soffan? För det har varit tusen grader varmt, bebisen har bökat och benen har varit spralliga.
Jag är glad att det är morgon nu, minus hungrigheten då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0