Inget vet

men såhär ligger landet nu såhär mitt i spöktimmen: jag är mörkrädd och inbillar mig en massa om underliga krypande som sliddergubbar med vassa klor och små elaka dvärgar eller kanske är det barn som smyger i köket och väser och letar upp knivar att skära mig med och jag tycker Britta Katt ser underlig och ondskefull ut.

Sen är det såhär att jag sammanfattar den uppsatsen vi ska opponera på, jag har ont i magen fast inte såhär liksom nu-kommer-bebisen-ont utan magknipsont typ, jag är sinnessjukt trött och nybadad. Och migränen? Nejmen inte fan har den släppt. Jo lite, men inte helt.

Just det, jag ska sammanfatta klart nu så jag kan få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0