Jag somnade om

aber natürlich, men ett tag såg det mörkt ut. Det såg ut som om jag skulle bli tvungen att titta på nämnda Xena, sen det där rymdprogrammet och sen Worlds worst nånting nånting challenge. Men det tog stopp vid rymdprogrammet, jag somnade där. Kanske svimmade jag av tristess, men det kvittar för det gjorde tricket iallafall.

Nu ska vi bada eller June ska och sen ska jag ägna resten av dagen åt att besvara frågor som: men varför har grodor gröna ben, men varför gör britta så, varför är äpplen?
Och jag ska svara pedagogiskt på en del frågor, helt opedagogiskt på andra och de mest använda orden ska vara: Men SLUTA pilla! För så är June, i pill-åldern då alltalltallt ska undersökas och petas på och slarvas bort eller tas sönder.
Fast, mitt i klaget så har det varit en lovelyfull vecka. Helt jäla lovelyfull.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag känner igen det där. Och Xander har börjat stoppa grejer i munnen och jag bara: "haaalllååå, du är ingen bebis"... Apjobbigt. :O)

2009-07-04 @ 12:29:41
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0