Tom Cruise är min nemesis.

Det vet jag, för i nästan alla mina drömmar där nån ska jaga ner och döda mig, så är det han som är skurken som vill se mitt huvud på ett fat. Och när jag är gravid drömmer jag OFTA jaga-ner-och-döda-drömmar.
Mitt undermedvetna bara: Nu ska jag vara extremt jävla övertydlig här, känn på den här drömmen:
Tom Cruise är i min lägenhet och vill döda mig. Jag ligger och sover men vaknar när han kommer med sina vapen och grejer, så jag rullar ur sängen och värsta smygandet påbörjas. Tydligen är jag världens ninjamänska som smyger som en katt och liksom rullar och skuttar och har mig.
Till slut försöker jag väcka T och bara Hoho, vi måste sticka. Men han bara: Schluuuta! Jag sover. Vi kommer sen.
Jag smiter ut genom et fönster och kutar som satan mot skogen, Tom Cruise hänger på efter och det blir såhär katt-och-tåtta-lek, tills jag kommer på att det är smartare att springa mot där det finns folk och skrika på hjälp. Så det gör jag, fast då upptäcker jag att jag bara har en liten t-shirt på mig och inget annat. Så med fjaset i vädet hittar jag världens största body buildar-kille som är ute och rastar sin minihund, och hos honom får jag gömma mig. Plus låna ett par kalsingar.
Och när vi kommer hem till kroppsbyggarkillens lägenhet är T redan där - utan June, för henne har han glömt och nu har vi inte tid att hämta henne när vi ska bli dödade utan vi måste fly från landet, June får stanna kvar här och klara sig själv.

Nämen vaaaad kan den drömmen betyda? Va? Listigt, undermedvetna. Listigt att skriva mig på näsan. Det finns faktiskt massvis av barn som fått syskon innan utan att bli bortglömda. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0