Jag är en sån fegis

så det finns inga dansbilder på June idag. Nu fick jag ju inte stanna i salen i mer än typ åtta sekunder, men jag ville så gärna ta bilder de fär åtta sekundrarna. Men jag vågade inte, för jag tänkte att usch nej tänk om nån går bananas för att jag råkar ta en bild av deras unge och nej tänk om dansläraren blir helt irro och nä jag skiter id et, det är säkrast så.
Så då blidde det ingen bild, men dans blev det och jag slapp.

Sen efteråt fick man burgare från köttclownen och ännu litet senare melon som var helt slibbig så det blev bara lite och imorgon ska jag köpa lavemang. Jamen försök själv vara en glad och trevlig människa när du av nån outgrundlig jävvla anledning inte sketit på typ tjugetvå veckor. Försök, säger jag!

Så imorgon ser dagen ut såhär: June går på dagis, T åker och köper en GPS och jag, jag ska sitta hemma och bajsa. Fast egentligen ska jag ju på föreläsning. Vi får se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0