Ja okej,

jag testar igen. De senaste dagarnas bloggar har ALLIHOP försvunnit exakt när de ska publiceras eftersom kukauppkopplingen bara hejdå.

Jag har en satans migrän och har följdaktligen legat på soffan hela dagen och blivit mer och mer svullen i ansiktet. Kul för June. Tur att T är hemma, de har köpt kilovis med lördagsgodis, och film och sen har de målat verktyg i garaget och nu leker de på hennes rum (allvar, såhär många gånger har jag liksom lekt på allvar med June: 0. Noll. Jag är en inte så bra lekmamma men det ger fan blanka fan i.).

Iallafall drömmer jag typ varenda natt sen tre, fyra dagar tillbaka att jag ska rädda tinajes mamma. Jo, hon kidnappas/rymmer/går upp i rök i mina drömmar, och mitt uppdrag är att rädda henne, alternativt mörka att hon är borta. Så där smyger jag omkring i hennes 80-talsflashiga lägenhet som endera är placerad i ett stort hyreshus, i andra sekunden på ett bigass lastbilsflak- 80-talsflashig? Svart, glänsande glasgolv, nersänkt vardagsrum och trappan ner är kromad, stora fnster där man ser stadssiluetten.
Det sämsta med drömmarna är att de finns kvar på dagen efter, vilket betyder att jag glider omkring och tror att jag måste rädda tinajes morsa. Jag är ändå ganska säker på att hon lever i högönsklig välmåga i sin villa himmaviden. Rätt säker på det är jag.

Nu ska jag publicera det här, men innan dess kopiera. Tackskajagha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0