Glory day!

"Drömmer du mardrömmar eller känner dig svartsjuk och otrygg? Det kan bero på de känslor ditt blivande föräldraskap väcker hos dig."
 Precis så stod det på en sida jag läste som liksom spaltade upp bebisen och sånt vecka för vecka. Fan vad jag är nöjd, jag som trodde att jag blivit sinnessjuk. Eller ja, det har jag ju, men jag är glad att jag vet på ett ungefär varför. Eller det har jag ju vetat innan också, jag menar för fan såhär: fan vakul att det måste finnas fler som går svartsjukebananas.
Även om jag måste säga att jag i sanning inte är på T om det. Han kan ju inte hjälpa om han har snygga polare på facebook faktiskt, plus det har ju jag också (men det är ju annorlunda..).

Jag ska sluta svamla nu. Och koncentrera mig på the beauty and the geek.

Kommentarer
Postat av: L

Haha, jag älskar din blogg, din toka...Du får mig att skratta mitt i mina krämpor, tack!!!

Pöss älskade Celia

2009-01-12 @ 17:53:18
URL: http://frokenomjagfarbe.blogg.se/
Postat av: c

Haha ja, och i aim to please såatteh. :)

2009-01-12 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0