Yyyl!

Läser de arbeten som jag ska debattera imorgon (eller onsdag, plus debatt? Inte fan vet jag, kanman debattera sånt man inte kan? Eller ja, jag kan ju prata bort allesammans iofs.) och har sån råångest. Alltså vaFAN skulle jag hafsa och skicka det utan att ha läst det ordentligt först? Det var ju färdigt, jag skulle bara ändra liksom litegrann i det, och möjligen lägga till lite på metod. Ja, och kalla metoddelen för just metod. Och skriva avgränsningar.  Kuken kuken kuken, jag är en sån lazy ass jävla idiot.

Sen har jag en finns liksom vid läppen, vafräscht alltså. Och det här är det finaste: det är snö här nu. Haa haa haa haa vakul, vädergudsjävlar. Skitkul: June är i Sälen, när hon kommer hem om en vecka kommer det som finns kvar vara ett stycke förfryst morsaarsle och kanske en stukad fot eller så.

För övrigt är det MTv på här nu, och kanske dyrkar/stalkar de kelly clarkson? De har spelat tusen låtar med henne nu. Det är faktiskt typ inte helt behagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0