Ledig torsdag:

Det började med att Lisa höll låda från typ 2 på natten. Vi ska vara glada, nej GLADA att jag är en pollyanna (men googla det vafan), för annars hade jag varit (mer) sinnessjuk.

Sen var det familjetvagning (fast det räckte liksom gott att bebisen hamnade på bild tackskaviha) på förmiddagskvisten.


Sen handlade vi och det sket vi i att fota och när vi kom hem satte vi eld på huset eller jag menar grillen. Och somnade bebisen medelst evighetsrullning på vagnen (en ny, kolla vafin!).


Sen sa jag till June efter typ åtta bilder att Mäh stå STILL. Det här var det bästa hon kunde åstadkomma i stillaståendeväg.


Sen ritade vi lite på gatan. Om man tittar noga kan man se att June suddat ut de två prickarna över Ä:et i mitt BÄST. Det, för att hon tyckte det passade bättre med BAST, jag gillar ju det. Att basta alltså, men man kan säga BAST också (och då sa jag att Jo men man kan kalla det för kycklingfjun också, men det stämmer ju inte? På det svarade inte June, och då kom jag ihåg att man inte får vara ironisk mot barn så nu har vi ett litet psyko i vardande. Förlåt mig samhället, förlåt så mycket.).


Kommentarer
Postat av: Helena

Nu har jag läst igenom dina senaste tio inlägg (har inte läst på ett tag) och återigen skrattar jag så tårarna rinner. Sonen undrar vad det är som är så roligt.Åh, vad jag gillar ditt sätt att skriva. Fortsätt! Sluta aldrig!

2009-12-03 @ 22:00:48
Postat av: C

Haha, tack. :)

2009-12-04 @ 08:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0