Jag hjärtar fudge

men den kärleken verkar vara obesvarad. Alltså hur är det ens möjligt att fudgesmeten är 72 grader varm, jag väntar på att den ska bli 70 grader. Sen går jag på toa och när jag kommer tillbaka är den 83 grader? Va? Va! Den bara hohoho, här ska du få se påfan, cilanjävel. Sepåfaan.
Detta är vad jag åstadkommit i julgodisväg i år: mariannetryffel (himmelsk, men fullkomligt orullningsbara), de starkaste mintkyssarna jag nånsin smakat och så två gånger fudge. Den ena var helt sockrig liksom, den här vet jag inte än. Mintkyssarna alltså, de smakar som fishermans typ. Sate, ögonen bara rinner när jag sitter bredvid dem. Nästan.

Sen kokade jag ägg, jag ska ha med mig. De blev kokta för länge. Men vafint. Jag är en kökswiz, det tror jag alla håller med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0