Frukost:

en nattsvart kopp kaffe, inte mindre än tre bajsblöjor och en stor lädda kattspy i soffan (sedermera trampade jag även i en som låg i trappan. Diaboliska Britta Katt.) Sen en stapplande prommis till stan (helvete vad ont i ryggen jag har och det har bara gått en månad) för inköp av matvaror och blöjor. Åt en banan, kastade längtansfulla blickar på de boulespelande pensionärerna: de har ingen bebis som VÄGRAR ligga i vagnen.
Å andra sidan har de åderbrock (brock? bråck?) och är jätterynkiga på brsötet, de ser ut som plastpåsar allihop.

Kommentarer
Postat av: Ponder

Åh, men du, du har ju liksom kläckt ur dig en liten Lisa. Och det har jag missat. Så oförskämt av mig.



Stort grattis till ljuvliga Lisa!!



Och du, jag har en Moby trikåsjal som du kan få låna om du vill. Mycket bättre för ryggen än selarna, tycker jag dårå. Bara hojta på mejlen så skickar jag ner den till dig!

2009-08-28 @ 23:43:53
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0