Jag hjärtar Margareta

eller vad hon heter, mödravårdstanten (jag glömmer alltid). Hon är så satans trevlig och helt så att lugna mig och sådär, och dessutom sa hon att jag bär min graviditet så vackert. Så från att ha känt mig som ett jävla skogstroll när jag kom dit (jag har fortfarande inte klippt mig) trippade vi därifrån. Vi som i jag och June för hon var såklart med och lyssnade på hjärtljuden.

Sen bara fortsatte det braiga och vi körde till sjöfafafa och lekte en stund (jag pluggade, jag är vuxen tackskajagha) och sen till Maxi för att handla. Och lyssna. En hel sån pappkasse full med mat som frysta bör och tre paket kaff eoch sån där svindyr specialmjölk och allt för 167 spänn! Sluta, det är för fan ballt med rabattgrejer.
Och nu; vila och sen dans och efter det bullbak. Det är en fin tisdag, det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0