Det har ringt hela natten.

Alltså i min dröm, jag har drömt om och om igen att det ringer och att jag inte vill svara. Och så drömde jag att jag tog T:s bil nånstans på helt ödsliga vägar och när jag kom hem vägrade de berätta var jag skulle parkera eler pekade ut en parkering som var helt omöjlig att ställa sig på (och så skrattade de), så jag ställde bilen mitt på vägen för jag blev så arg.
Sen drömde jag att T skulle sälja min gamla bärbara dator till nån liten kille, 7000 skulle han få.

Sen vaknade jag av att höften gjorde vansinnigt ont och med en iskall förvissning om att Nya Bebisen var död. Nu efter kaffe och lite vankade av och an i lägenheten har jag fått gomorromsparkar, höften har slutat värka och June och jag har pratat en lång stund om glaskulor, hur man tillverkar såna och vilka som var mina favoriter när jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0