Citronglass. Melonglass.

Hallonsorbet. Polkgrisglass, päronglass (minus choklad), mangosorbet, clementinsorbet.

Jag vill BARA äta syrlig glass i resten av mitt liv. Synd för mig då att de tammejfan inte säljer det nånstans. Så nu ska jag gå ner till Tasty House och fråga dem om jag får köpa byttor av dem. Sen kan folk laga mat eller beställa pizza eller grilla eller göra vafan de vill, jag ska bara äta glass.

Förresten, det vidrigaste jag sett i ett matlagninsgprogram nånsin (och jag har sett some nasty shit för jag har discovery och har jobbat på räkfrossa), var en dam som gjorde en påsktårta och strösslade bladguld över. Jag kan gärna upprepa: hon strösslade bladguld över.
Folk svälter ihjäl och har inte ens så de kan dricka rent vatten till sina fesna små riskorn, men det sket väl den där tantaluran i. Hon skulle äta guld, hon. Inga konstigheter med det.
Hade jag inte redan smakat så illa i munnen skulle jag spytt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0