Vaknade 15:27

och fick dagishämtarpanik. Så i sedvanlig ordning satte jag mig här och pratade med T på msn (jag drömde om honom innan jag vaknade) och så poppade jag panodil zapp och sen körde jag.

I bilen fick jag en sån febersvettattack att jag var en sekund från att ta av t-shirten också när jag klädde av mig och vevade ner rutorna och viftade med händerna och hade mig.
Men det var det värt, jag mår rätt okej faktiskt, jag har druckit kaffe, ätit happy meal, diskat (!!) och till och med orkat skälla lite på June.
Som för övrigt nog också håller på att bli sjuk, hon åt en halv burgare, några pommes och en glass och typ en godisbit.

Och hemtentan? Inte fått än. Yikes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0