Tydligen gick man bananas

i Malmö igår. Det skulle demonstreras för fred, frihet och miljö och så, men några såg sig tvungna att öppna upp en burk storstryk. Så det gjorde de, och det betydde att de eldade upp en bil (hade de eldat upp min bil hade jag jagat ner dem och tvingat dem att 1. betala och 2. be om ursäkt så innitahelvete) och bröt upp asfalten och kastade sten. Och så slängde flaskor och fan och hans moster.

Mina tips till demonstranter:
1. Köp inga fler rånarluvor, om du maskerar dig kommer alla tänka att du är knallkork som ingen vill lyssna på.
2. Elda inte upp saker. Det värmer bara för stunden.
3. Väx upp, för ingen lyssnar på en snorunge med ölflaska.

Nu ska jag gå till jobbet. Nej köra ska jag förstås, för det kan kanske börja regna. Iallafall regnade det i fem minuter för en timme sen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du har så kloka tips! :)

2008-09-20 @ 11:29:34
Postat av: c.

jag är förstås själv förvånad. ;)

2008-09-20 @ 13:09:49
Postat av: Brainy

Åh, ett tvättäkta Brainy-resonemang? Vad vuxen du börjar att bli, lilla flicksnärta där. ;)

2008-09-20 @ 21:52:06
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: c.

Jag veet, helt galet. Helt jävla galet. :)

2008-09-20 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0