June, simulanten.

När hon fick nys om att jag är sjuk blev hon genast sjuk också, och fick ont i halsen fast bara kanske tio cm ont, inte en meter som hon hade den gången hon kräktes slem (slem! Ja, hon kräktes SLEM, som en alien!) och låg på soffan ch kommenderade mig att hämta saft, glass och ge henne halstabletter.
Jag bara: duhar inte feber din lilla råtta, trösta mig istället! Och hon bara: Mäh, jag HAR feber, jag ÄR sjuk. Och jag: Tss, simulant du är bara avis dusk avisst det på dagis jag har inte ens tid att ha dig hemma sådeså.

Sen när hon skulle sova var hon tusen grader varm och antingen var det min feber som gjorde händerna kalla, eller så VAR det feber hon hade. Jag är på allvar helt empatistörd, jag tror aldrig på henne när hon sägerhon är jsuk.

Jag ska jobba på det. Jag SKA vafan.
Plus, tentan verkar ju inte så jävla svår iallfall och han TB som mailade den verkar ju vara en hyvens grabb (som är ASLIK han Steve som Miranda i SATC är gift med) så det blir säkert inga problem. Kankse.

Ingen vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0