Inköp på Åhléns:

1 st termomugg (till mig, har mkt svårt att tro att T är intresserad av en mugg med sjuttiotalsmönster)
1 st mössa (june)
1 par vantar (june, i barbamönster, så en vante är svart och en rosa och June kommer vara vansinnigt förbannad på det)
1 st top (till mig, men från barnavdelningen så mkt billig)
1 st doftljus (hela familjen, fast mest mig för jag är ju den enda som är hemma)
1 st örngott (T, det stod jag älskar dig på det. Mkt romantiskt.)

Såhär många kurslitteraturböcker köpte jag: 0 st.
Eller jo, jag beställde en sen när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Örngott köpes

Hej!
Min 2,5-åring har ett örngott som han älskar. Varje kväll när han skall sova så kramar han örngottet istället för att krama en nalle. Örngottet är så slitet att det bokstavligen trillar sönder i bitar och jag har utan framgång försökt att få tag på/köpa ett likadant. Örngottet är vitt med röd text "Jag älskar dig". Texten upprepas många gånger och bildar formen av ett hjärta. Är det ett likadant örngott som du har? Skulle du i så fall kunna tänka dig att sälja det till mig/sonen? Hur får jag i så fall tag på dig? Kontaktuppgifter? /M.v.h. Mamma till en 2,5-åring

2014-05-10 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0