Förresten så

längtar jag hem. Till mamma, mina systrar och pappa och mina vänner.

Varenda dag hemnetknarkar jag och tittar på hus i skithålan, i bromölla, karlshamn och drömmer om hur det skulle vara att bo himmaviden. Och sen tänker jag att det skulle vara förjävligt och sen tänker jag att det skulle vara så jävla lovely att bara plopp hallå jesse har du kaffe och plopp hej nu kan june och kussen pel kan leka när de vill och hej jobb i karlskrona (jamen alla vet att de har problem som fan där) eller kristianstad och sen tänker jag på februari i skithålan och hur intresserade alla är av ens förehavanden och så tänke rjag på sommar i sandviken och på att jag har skola här och vaddå, som om J skulle vilja flytta hem då, stor chans liksom.

Fan med för det var enklare att tycka att skithålan bara var ett jävla kukställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0