En uppgift klar!

Helgalet, jag GJORDE det och det tog inte ens en hel dag!
Nu vägrar jag gå och sova, nu ska jag göra klart minst en till och sen kan jag glida igenom den sista. Detta glidandet kommer att ske när boken jag beställde i fredags dyker upp.

Iallafall har jag paus nu och har då valt att ta två bilder för att illustrera hur det är att ha snor-och-feber-hjärna och skriva tenta. Då ser man ut såhär:


Och det är inte ens ett skämt. Faktum är att jag till och med gör lite snyggmin/pose för de första bilderna (ja, plural) jag tog såg jag så jävla ful ut att jag svimmade flera gånger.
Ja, jag har lämnat June på dagis sådär. I den tröjan. I den frippen. Så kan det vara.

Såhär ser det ut där jag sitter och pratar för mig själv, nej svär menar jag. Och läser högt med fröken-röst:


Äh förresten, det såg ju inte så farligt ut. Jamendåså, vafan gnäller jag om?

Tentaplaylisten innehåller bland annat:
Kaah (måste dansa!)
Gyllene tider
Juliette and the licks
Bob Dylan
Jimi Hendrix
och åff kårrs B-Boys (alltid nästan faktiskt).

Undrar om jag ska se det här som att pausen är över nu? Ja, tydligen.

Kommentarer
Postat av: Tina

åh, ser nästan likadant ut som här när jag tentar. :D

2008-09-24 @ 15:13:44
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: c.

Två böcker är tentaböcker, resten är sånt jag fått hitta på, eftersom jag inte köpt all litteratur för jag är för snål. Jag är jättejätteseriös, verkligen. ;)

2008-09-24 @ 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0