Detta ska hända ikväll:

jag ska banka pengarna här på jobbet (säkert tvåhundra spänn eller så) och anstränga hjärnan för att den ska räkna rätt Sen ska jag asa mig ut till bilen, kravla in och mkt långsamt köra hem. Hemma ska jag diska upp disken, ställa in styrkbrädan, plocka iordning Junes rum, dammusga (det där var en ansträngning bara att skriva). Och sen ska jag lägga mig på soffan och bara precis ligga blickstilla (inte blixtstilla jag vet det nu) resten av kvällen. Ev ska jag sura lite också, jag har inte bestämt mig än.

Det här är mitt tröttaste nånsin, jag kan inte ens beskriva hur trött jag är. Och jag mår illa som ett svin och nej jag är gravid, det är mens eller feber eller nåt, ingen vet.
Jag ångrar ihjäl mig att jag ska jobba, jag vill ligga under mitt duntäcke och blunda. Helst ska det regna ute också, och vara svalt. Och Britta Katt ska ligga bredvid och spinna och inte trampa eller dregla, bara precis sovspinna vid min mage.

Kommentarer
Postat av: k

det var freudianskt

2008-09-01 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0