Mazariner!

NejmenvaFAN, nu har kaffestugan öppnat och jag vadar i mazariner, cancerkakor och pepparkakor (ja alltså, de sistnämnda köpte iofs jag sist jag jobbade). Hela dagen kommer bli så här: tugg, tugg, tugg nejmen det här var den sista, nu får det vara bra och jag mår ju lite illa. Eller jag kan ju ta en sån här lakritsrem, de innehåller ju typ noll kalorier och förresten ska jag ändå bajsa sen så det kvittar. Tugg, tugg, tugg. Äh jag ska ju ändå inte äta lunch och så gick jag ju hit idag och ska promenera hem sen också så en endaste liten mazarin till? Javafan, EN till. Tugg, tugg, tugg. Vad gott det var undrar om de här cancerkakorna är lika goda i år också? Bäst jag provsmakar. Oj hoppsan, fanns det bondkakor också? Jamen nu har jag ju gjort kaffe och det vet ju alla hur gott det är med bondkakor till kaffet. Nämen va, ska den här mazarinen ligga helt ensam i paketet och ropa på sina mazarinkompisar? Nejvetduvad, det verkar ju helt omänskligt, den får åka ner i lilla maggen till sin mazarinfamilj sedärjans. Tugg, tugg, tugg.

Och jag som ska ha klänning ikväll. Mazarinmage plus klänning = typ sådär snyggt. Fast skitidet, jag ska ju dricka rövin så jag kommer tycka jag är dösnygg runt nio nånting.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad är en cancerkaka? Upplys mig!

2008-10-18 @ 19:18:02
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: c.

Egentligen heter det kransekaga, men jag har länge trott att det var cancerkaka. Jag hörde fel helt, men så tänker jag att det namnet stämme rju antagligen bättre än kranse-dito.

2008-10-19 @ 08:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0