Blommig falukorvsdoftgran

luktar jag, det är ju trevligt.
Idag är en synnerligen bättre dag, och jag har fått be T om ursäkt för jag var så jävla pubbeungetjurig igår och allt. Såhär var det, det var liksom en dålig dag från början, men gick från dålig till usel när jag skulle föra över pengar från T's konto till mitt. Då förutsatte jag att det var jag som var "Älsklingen" i hans överföringslista, men det var det ju inte alls. Utan nån annan brud som han haft sina påsar hopslagna med. Innan.
Iallafall, jag sa till mig själv att kamma mig och sluta tjura och vafan som om inte jag kallat folk för älskling och så innan, men jag vägrade lyssna på mig själv och lackade ur. Helt ologiskt förstås, och eftersom jag visste det så kunde jag inte erkänna för T vad som hänt. Så då valde jag att istället vara helt kort i tonen och nästan-otrevlig och inga smileysar på msn och så där.

Iallafall är idag en bättre dag, jag berättade för T vad som hänt och varför jag sajkosurade igår och ja. Sol ute och sol inne är det nu iallafall och allvar, sådär svartsjuk är jag faktiskt inte i normala fall (utom när han berättar typ sexhistorier om gamla brudar han haft, men det får man fan ge mig att det inte är så kul att höra. Jag får faktiskt bilder och det är jag inte så intresserad av, sådeså).
 
Nu så, nu ska jag till posten för där finns paket från Kitsch som tammejfan är min favoritaffär.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men vafan, ni har ju varit tillsammans ett tag - klart du ska förutsätta det. Typisk killgrej, att inte röja upp efter sig när man gör slut med nån... jag kastar och raderar allt som har med personen att göra, det är helt klart mest hälsosamt.

2008-10-09 @ 12:58:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3094
Postat av: c.

Ja, han tyckte också jag skulle förutsätta det och fick dåligt samvete och bara: jag ska radera blablabla. Amäh, skitisamma egentligen, jag blev ledsen för att.. för att jag vet inte.

2008-10-09 @ 15:28:53
Postat av: Brainy

Du blev ledsen för att du inte ägde honom först, för att det funnits kvinnor före dig som du helst inte vill låtsas om. Inget konstigt med det. Fast han verkar ju bra, måste jag erkänna, som hade vett att skämmas.



Fan också, jag som hoppades få en bra anledning att skilja mig... ;o)

2008-10-09 @ 22:35:52
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: c.

Precis så, jag blev ledsen för att han varit kär innan - samtidigt som jag absolut inte skulle vilja ha en oskuld. Mkt kluvet, för de där tjejerna har ju på sätt och vis gjort honom till den han är. Ju.



Och chokladprylen, idag drack jag chokladkaffe - fick ont i huvudet. Väntade ett tag, drack vatten och sådär och sen vanligt kaffe - ingen huvudvärk. Provade chokladkaffe - huvudvärk. VaFAN. :D

2008-10-10 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0