Blev väckt kl 05:40

av vad jag trodde var sovrumsfönstret som krossades (jamen om det klinkar och man sover, då är iallafall jag jordens dramaqueen). Jag flög upp ur sängen och såg Britta Katt kuta som ett suddigt streck ut ur sovrummet. Och så såg jag att jag att lampan i fönstret blivit nerknuffad på golvet.
Så nu har jag sopat och ojat mig (och glatt mig lite i hemlighet för jag gillade ändå inte den lampan) och Britta har sladdat fram och tillbaka mellan sovrummet och sitt gömställe under soffan. För man måste gömma sig men också ha koll på vad jag gör med sopen och glset.

Iallafall är det typ tyfon idag. Och jag ska gå till jobbet. Som i promenera. Vad glad jag är för det (det var ironi).

Kommentarer
Postat av: Bondhustrun

Haha! Du är SÅ rolig! Hittade hit via alltförföräldrar. danke schön.

2008-10-05 @ 11:41:03
URL: http://bondhustrun.blogspot.com
Postat av: c.

Amäh åh, tack. :)

2008-10-06 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0