Yyl!

Det finns inga tröjor! Jag menar tammejfan allvar, bara små skimpy magtröjor (de har nog blivit magtröjor, för när jag vägde runt 11 kilo hängde alla tröjor som tält och var inte magiga).
Jag ska ta alla toppar, stoppa dem i ett kuvert (jamen de är ju så små) och skicka dem till Afrika (valfritt land där). Där skulle nån kanske bli glad av att ha en axelbandslös top med rosettknyt i ryggen.

Om jag säljer toparna plus mina ghetto fab-stövlar, då kanske jag kan köpa lite nya tröjor? Som till exempel en polotröja som räcker ner över magen så jag slipper frysa om den.
Nejmen visst, det känns ju moget att komma till socionomjobbet med en illröd tröja på. Med hellokitty-tryck på bröstet. Jaja, det är ju knappast som att de kan sparka mig. Hohoho.

Kommentarer
Postat av: kina

du kan få mina tröjor ciliur, då garanterar jag att du får knätröjor ;)

2008-11-14 @ 08:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0