Sån här är jag

att det hemskaste som någonsin hänt mig, hände i november. Och idag. Fast för elva år sen.
Och det är det här jag är osäker på: var det för elva år sen? Var det verkligen idag? Var det verkligen november?
Jag vet inte varför jag blir sån, osäker på att ha rätt, som om det egentligen spelar någon roll.

Jag minns detta: när bilen började glida och att det killade i min mage och att jag tänkte att Det är som att åka karusell. Jag minns hur tyst det var i bilen, mol tyst (fastän vi spelade musik). Jag minns ljudet av metall och hur jag tänkte att om vi kör in i vägräcket så jag hör det ljudet igen så blir jag galen, jag kommer förlora mitt förstånd. Jag minns känslan av panik, att jag måstemåste ut och sen måste jag IN i bilen igen, jag måste ha ut R, hon ska inte sitta där och skrika helt ensam och vafan är det med handen den bara viker sig och okej du får ta ut henne gubbe men ge mig ungen bara ta hit henne för fan.
Jag minns hur vi satt i en tants bil och R somnade hela tiden och jag minns att ambulansmannen kramade mig och att R fick en nalle och att ingen hade cigaretter åt mig förrän vi kom till lasarettet och att det först då började göra ont i handen.

Det var den värsta kvällen i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: kina

men va?? Jag måste få veta mera. vilken unge? hur gick det och så? va fan liksom

2008-11-17 @ 20:04:23
Postat av: jesse_

:´(

2008-11-18 @ 10:50:57
Postat av: Therese

Jaa vad hände??

2008-11-18 @ 13:55:04
Postat av: Kajsa

Fy så hemskt! Gick allt bra sen då?

2008-11-18 @ 19:53:53
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: c.

Ja, nu är det ju längesen och nu är det okej fast då var det inte okej. Vi halkade och krockade med en bil och Marko som körde, han dog och Rebbe, min systerdotter, hon klarade sig med lite ont i benet.

Så hände det sig.

2008-11-18 @ 21:30:43
Postat av: Kajsa

Men vad otroligt, otroligt hemskt! Bara så. Hemskt.

2008-11-18 @ 21:42:59
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Och sorgligt förstås, glömde det. Sorgligt och hemskt.

2008-11-18 @ 21:43:24
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: kina

Men fyy vad hemskt, förstår att det sitter som ett etsat minne.

2008-11-19 @ 07:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0