Old schoolpoppade popcorn

och en starknisse. Skulle jag äta och dricka. Sen åt jag så jag liksom nöffade nästan, det fnös liksom luft ur näsan eftersom popcornätande har en tendens att bli något maniskt. Och så drack jag en sipp öl och ååh vad äckligt det var.
Så nu sitter jag här. Med världens magont (jag hade glömt hur solkig jag blir i buken av jävla kukpopcorn).

Jag säger ju det. Jag vill bara ha päron och då undrar man ju vad som är upp med det.
Men såhär såg det iallafall ut, och det var ju trevligt då. Innan jag visste/kom ihåg det här med magen:



Kommentarer
Postat av: jesse

men päron bajjar man ju friskt av. kanske det du vill? bajja hela dagen höhöhöhö. lätt du har en mani som jag helst inte sätter namn på.

2008-11-08 @ 20:09:41
Postat av: c.

Ja, det är nån slags undermedveten drift att få äta bajsvänliga saker? Ooh, jag tror du är nåt på spåret här. :)

2008-11-09 @ 07:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0