Jag irrade i Malmö igår

och naturligtvis körde jag vilse. Jag har varit hos tinajes ett antal gånger, men jag hittar aldrig hem till henne. Alltså, ALDRIG att jag skulle hitta dit. Jag bara här känns det som vänster och här är det nog rakt fram och hejsan höger igen och kan det vara vänster här?
Iallafall hittade jag dit till slut efter att hon guidat mig rätt och sen när jag skulle köra hem (efter tusen prat, kinamat, kaffe och lite mer prat) tänkte jag att nemas problemas, för HEM hittar jag.
Jo tjäna. Plötsligt bara: hej och välkommen till svedala, nästa ystad.

Nå, jag visste ju att det där kunde hända så ingen skada var skedd, jag motade bort painbodyn (hette det så?), vände och körde hem. Malmö är fantastiskt vackert på kvällen, när man kommer på motorvägen. Precis som landskrona är när man kommer där över slätten liksom.
Iallafall, det jag egentligen ville blogga om var Skorna.


Detta är de finaste skorna jag har. Alla kategorier, jag har lust att sova med dem. Att tinajes får ont i fötterna är ju tråkigt, men jag är glad. Jag är i sanningajävel glad.

Kommentarer
Postat av: vajlanbajlan

Väldigt trevliga skor. Jag älskar röda skor i allmänhet.

2008-11-01 @ 12:13:40
Postat av: c.

Jag med! Jag sa till T igår att det blivit nåt knas med mig, för röda skor är antagligen min fetish.

2008-11-01 @ 12:23:14
Postat av: m.

Snygga... nu blev jag lite sugen på att köpa nåt snyggt till julfesten. Men vad är det för skor då?

2008-11-01 @ 18:39:04
Postat av: c.

Ingen vet, jag tror tinajes köpt dem på.. bianco? Eller det är ett märke kanske? Ingen vet. Som sagt. .)

2008-11-01 @ 18:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0