Idag har Helga namnsdag

och det är väl ett ganska fint namn? Olga däremot är jag typ inte jätteförtjust i.

Det är fredag och redan har jag och June gjort bra fredagssaker: inte bråkat i morse (det där beror nog mest på att jag klädde på henne och att jag kammade håret typ ett hårstrå i taget så att jag inte skulle luggas för jag orkade INTE med tjut), klätt på oss klänningar och hajfajvat för att vi blev så fina. Tagit med gräddbullar till dagis som fredagsfika. Pussats tusen gånger hejdå. Halvbestämt att vi ska äta skräpmat ikväll istället för att brassa middag.

Och nu ska jag och handledare K (som gav mig miljoner beröm igår!) till gulddroppen (ja, jag tänker iallafall på kiss när jag hör det namnet, men jag har kanske felprogrammerat min hjärna?) och fika bulle och det tycker jag är mysigt som fan (minus den gången jag liksom tappade slash slängde en tallrik i ryggen på en synnerligen långhårig och tovig man, för att sedan tappa slahs kasta kaffemuggen i golvet så allt gick i kras i ungefär hundratusen decibel).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulddroppen? Det låter som en klinik för prostatabesvär!

2008-11-21 @ 11:40:51
Postat av: Stefan

Och olga som en rysk prostituerad !

2008-11-21 @ 14:44:11
URL: http://stefanw.blogg.se/
Postat av: c.

I sanning. I sanningajävel! :)

2008-11-22 @ 07:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0