Grönt är det nya svarta.

Ja alltså för mig personligen. Jag är helt fin i grönt, ill-varianten av den färgen (eller illmossgrön), ej att förväxla med neongrönt. Jag växte upp på 80-talet, jag vill faktiskt inte använda de där kläderna en gång till tackskajagha. Även om jag äger ett par rullstrumpor.

Jag ska lämna June, träffa en klient som inte för sitt liv vill träffa mig och så ska jag ringa tre telefonsamtal och sen har jag inget mer att göra på jobb. Jaja, det ordnar sig väl.Jag få rväl ringa mamma och kinur och så (för det glömde jag igår, filåt filåt).

Och tinajes: det går ju inte att kategorisera dig - vi är i samma. Och det går ju inte att kategorisera sig själv, vilket förstås är synd.

Kommentarer
Postat av: vajlanbajlan

Ja, du har ju ett så himla fint GRÖNT ARMBAND att ha till också! :)



Så tänker jag på dig varje gång jag ser reklam för Ajvides film (filmen på boken alltså) samt när jag läser om skräckböcker.. Nu minns jag inte vad senaste boken hette, ska kolla upp det och återkomma.

2008-11-10 @ 11:28:40
Postat av: c.

Menar du den Människohamn? Jag har den, jag skickar den till dig any day om du bara säger till :)

2008-11-10 @ 11:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0