Förnuftiga lilla fina unge!

Plötsligt har lilla ungen blivit så satans stor. Hon är helt så.. ognällig och liksom ojobbig. Believe you me - jag njuter så innitahelvete för ja det är klart att gnällfisen June kommer tillbaka. Fast jag hoppas det dröjer länge som fan.

Annars har detta inträffat idag:
1. Jag har under natten odlat ut en ENORM finne i pannan. Så ginormous att june bara: VAD är det där?! För att sen börja gråta och yla: Jag vill INTE bli stor! när jag sa att det var en finne och att man kan få såna när man blir stor. Sedan har finnen varit liksom nästan som en ny tröja som alla pratar om: den har diskuterats, folk har berättat sina egna finnhistorier, den har analyserats och nästan komplimenterats.
2. Jag har varit på AA-möte och det var.. jag vet inte. Okej. Trevliga människor och konstiga människor och man får inte prata om det tydligen så då gör jag väl inte det. Det var gott kaffe iallafall och alla som var där drack typ åtta koppar på en timme och man fick prata och det var som på film, jag bara: Hej, jag heter Cilan och.. Och alla bara: HEJ CILAN! Och så välkomnade alla mig mig och då ville jag inte göra dem besvikna och säga att jag inte är alkis (förresten tror jag ju att jag är det, eller att jag dricker som en iallafall) så jag sa att jag var där som kandidat och tja, alla har vi ju en historia och tack för att jag fick komma och titta och då sa alla: TACK CILAN!
3. Jag har varit och handlat med June. Hon köpte jordgubbstandkräm, kom hem och provade den och ropade från toan: Åh vad ÄCKLIG, mamma jag SPYYYR!
4. June har kollat synen och när de frågade mig om vi hennes föräldrar ser dåligt, sa jag med helt förolämpad min: Ja -jag- har minsann perfekt syn, det är hennes pappa som är halvblind. Som en mullvad! Så himla dåligt ser han. Minsann. Ja, det är säkert så att han skelar också, hans linser är så tjocka att han knappt kan blinka. Jodåsåatteh. Och sen fick jag ringa J och typ erkänna att jag sagt så och berätta att June nu fått en remiss till ögonläkaren.
Även har jag idag sagt såhär till min handledare att: Ja hähä, jag tänkte säga att Junes pappa är en glasögonorm men så kom jag ihåg att du har glasögon och det vore ju respektlöst så då sa jag inte det. Men ojsan, nu gjorde jag visst det iallafall? Hähä.

Nu ska jag äta tusen frukter och sen ska jag sova och läsa mama. Och bada. Antagligen inte riktigt i den ordningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0