Ångestdag.

Plötsligt när vi skulle köra, jag och June, upptäckte jag att klänningskjolen är alldeles för kort. Aaaalldeles för kort. Det ser ut som om jag går omkring i en tröja.
Dessutom är strumpbyxorna liksom ribbade, fast antagligen lite för små så att ribbet (jag vet inte hur man böjer - ribborna? ribbarna?) liksom är sådär oerhört uttöjt och ansträngt så benen ser bara ut. Svarta, men bara typ.
Och dessutom, dessutom valde jag stövlar eftersom jag tyckte att jag använt använt mina låga stövlar för mycket och att jag och folk i min omgivning behövde omväxling.
Yyyl, en HEL DAG av fel-klädd-ångest, hur fan ska jag överleva?

Fast jag är fin i håret, alltid nåt.


Kommentarer
Postat av: Ullet

Njut av håret du! :) Jaghar alltid fel strumpbyxor på mig så antingen ser jag ut som en felstoppad korv eller så hasar dom ned över rumpan, assnyggt för att inte tala om bekvämt. not :)

2008-11-07 @ 06:17:55
URL: http://www.gammelbyn.blogspot.com
Postat av: c.

De strumpbyxorna jag hade hasade ner som good old kalasbyxor, du vet så skrevet hamnar liksom vid knäna. Nästan så iallafall. Det var en mkt märklig dag. :)

2008-11-07 @ 06:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0