Snyggdag som fan

i tell ya.
Jag övar mig på att gå som en normal människa och inte alltid i räserfart,så jag släntrade ner till stan och in på Koppi. Mkt trevligt ställe, mkt gott kaffe och ägaren är synnerligen trevlig och engagerad. Och så ler han alltid stort när jag kommer in (flirtigt). Dagens kaffe var en blandning av 33 olika sorters kaffe, de bästa från Argentina eller vafan han sa. Han höll världens längsta föreläsning om kaffeauktioner, odlarnas situation och vad de tjänar per kilo, att han varit i London och provsmakat kaffe häromdagen och allt jag tänkte var: Hur fan kan man vara snygg i skägg som ju är pubeshår.
Sen sa han vill du sitta här och jag sa nej och sen förstår ni la jag till: vill och vill, men jag hinner inte (jag hade för fan visst det hunnit, man får kaffet i såna där miniminikoppar, men jag ville inte för SÅ snygg är han inte så jag ville avnjuta mitt kaffe, lyssnande på kafferosteriets mysterier tackskaniha).

Sen hämtade jag June och vi gick till torget och köpte gula plommon, nektariner och jordgubbar och sen gick vi till lekplatsen och bråkade och gungade och jag gjorde TRE pullups på raken helt långsamt så nu måste jag köpa en sån tjofräs att sätta i dörrkarmen. Tre är fan skitmycket för nån som inte kunde göra en enda armhävning för inte så länge sen (kanske inte nu heller iofs skitisamma).

Nå, jag är snygg idag iallfall. Om nån undrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0