Satans jävla

kukgröt vaäckligt det är! Inte ens med kanel och äppelmos och mjölk och världens världens godaste moccamasterkaffe till är det gott.

Två timmars prommis avklarad, alltså det kommer bli hallaballo inuti när det inte längre är möjligt att ta jordens längsta morgonpromenader. Vad ska jag göra då? Jogga? HAHA.
Nej, det ska jag tammejfan inte alls det.

Mailade en dam på sopis om praktiken, fick svar att vi får svar den 22 maj. Skrev tillbaka att puh, jag blir så nervig eftersom jag inte är i skolan och inte vet nånting och eftersom jag postat mina uppgifter och härute länsas brevlådor i parti och minut.
Idag, på hallmattan: ett brev från sopis, med en postit. Skicka OMEDELBART till V.
Jag är fan synsk, jag VISSTE att de var nåt tjall med mina papper. Eller synsk - this is me then.

Nu ska jag raka benen, jag ska tydligen göra det exakt varenda dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0