Såatteeeh..

Två kryss kvar i almanackan sen jävlariminlillalåda är klarai här, jetlaggad och skit och brun och allt.

Två dagar i rad har jag stigit upp vid halvsex, vafan är upp med det? En bra grej är förstås att jag diskat och plockat upp det vi handlade igår ur kassarna. Jag köpte till exempel en träningsboll. Klart jag ska situppa på den när jag tittar på tv. Självklart.

Även fungerar bilen nu, och nu när jag lugnat ner mig lite vill jag som fan lära mig att laga den själv. Och så vill jag som fan gärna sluta vara rädd för el och explosioner, jag är ingen tant. Jag är ingen tant. Jo, det är jag (lite).

Kommentarer
Postat av: vajlet

vad är grejen med din ändrade civilstatus på fejjan vavava?

2008-05-24 @ 09:23:19
Postat av: K

Jag. Är. Inte. Brun.

2008-05-24 @ 10:20:45
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Klara, brunheten fixar vi på ballisen helt snabbt. Och vajlan, jag vet inte vad du menar? ;)

2008-05-24 @ 17:26:22
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0