Kaj ä gaj

lyssnar jag på och det är ju roligt på flera olika sätt.
Det är varmt så sate och jag solar mitt ena ben för på det andra balanserar jag datorn. Jag har har pratat med mamma via mail och med syster J på telefon (måstemåste skaffa abbonemang på riktig telefon) och de har rätt: såklart ska jag inte ha dåligt samvete och ångest och skit. Jag visste det innan, men det är ju lätt att veta saker och ändå ångesta. Nu när det är bekräftat och liksom godkänt så känns det bättre.

Sån är jag. Halvsolad och torsk på bekräftelse.

Jag borde i sanning äta nånting.

Kommentarer
Postat av: Lina

Känner du Kaj... Kaj som e gaj =)

2008-05-27 @ 12:30:54
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skaffa ComHem telefon,ASBILLIGT ju ! Jag har aldrig haft så låg teleräkning*woho* Mobilsamtal ringer jag aldrig från hemtelen dock men skitbilligt endå!

2008-05-27 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0