Ingenting, ingenting

har jag gjort idag. Jamen diskat och sånt räknas ju inte (jo, för mig gör det det, men för andra människor med liksom rutiner eller vafan vet jag). Jag har suttit. Och suttit. Och legat en stund på soffan. Och suttit. Och halvsuttit. Och legat på golvet. Och stått på balkongen. Och legat i badet. Och suttit på soffryggen för att testa hur det kändes när jag var tonåring (det gjorde ont i röven). Och suttit lite på balkonggolvet för att känna hur det kändes (inte så bra, inte när det finns stolar).

Och så har ätit frulle (müsli) och tusen kilo frukt, kyckling med nudlar, müsli igen, en macka, äppelpaj, äppelpaj. Kaffe, kaffe, kaffe, kaffe. Päronsaft.

Imorgon blir det kanske en normal dag, fast jag tänker inte få upp mina hopp riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0