Ibland säger jag till June att:

Det här June, det här är en sån sak du kommer ta upp och prata om i terapin om en sisådär 25 år. Och så skrattar jag, ibland lite väl kacklande.
Häromdagen slog det mig att nu liksom, nu minns hon grejer. Jag minns från när jag var 4 år.

Så nu brukar jag även säga att: Hähähä Junem det där skämtet kommer du fatta när du är vuxen. Hähähä.

Alltså jag måste skärpa mig:
Sluta svära hela jävla tiden.
Sluta äta godis varenda dag.
Sluta ge June glass varenda dag bara för att det är sol.
Börja med broccoli- och morotsstavar i en skål innan middagen, tydligen ska det stimulera aptiten mer än rå Dennis-med-luggen-korv.
Skaffa ett bättre morgonhumör.
Köpa jordgubbsplantor som jag lovat Junisen i tusen år.

Det sistnämnda SKA jag faktiskt. Det andra jobbar jag på när andas faller på och förresten äter hon grönsaker på dagis. Gurka iallafall.

Kommentarer
Postat av: S

Ha en underbar fredag

2008-05-23 @ 08:29:44
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: Stefan

Jag köpte ett helt land till min sambo när hon fyllde år (108 plantor) och blir det bär av alla blommor lär jag kräka bara jag hör ordet jordgubbar när säsongen är över :-)

2008-05-23 @ 23:30:48
Postat av: cilanpilan

Haha, ska ni sälja jordgubbar eller?

2008-05-24 @ 17:29:44
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0