Det är så tyst

här nu, när June åkt. Och jag är helt apatisk: jag som började städa och hade planer på att gå en sinnessjukt lång runda. Nu sitter jag här och bara ävafan, skitisamma.
Kanske går jag och köper en tidning istället och sitter på ballisen och ser dum ut. Och solar mina röda knän.

Jag tror Brittas löpgrej börjar lugna ner sig, tackskahonha. Och hon är lite annorlunda och inte alls så bitig och rivig som hon var innan, nu är hon mer jag vet inte. Hon bara hänger med, även om June kånkar runt på henne överallt och borstar och borstar så hela Britta Katt ser som en lurvig boll.

Jack Black, han är så rolig så jag dör.

Kommentarer
Postat av: PhoenixAngel

Hoppas att du har haft en underbar Mors Dag, trots tystnaden!

2008-05-25 @ 17:44:00
URL: http://phoenixangel.blogg.se
Postat av: C.

Ja, det har varit en ganska fin dag. ELler slö: städning, soffan, nätet, bad, en folknisse på balkongen. Såna grejer. Det är kanske det mors dag ska vara: lugn och tyst. :D

2008-05-25 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0