Dålig-F minsann.

Han har sagt till Jojo att a. jag jämt hör av mig och vill ses och b. att om hon inte vill hänga med honom för att hon tycker att han borde prioritera mig, så ska han säga till mig att vi ska sluta ses.
Jag bara, med händerna utslagna i uppgiven gest: Men vi ses ju inte längre?!

Och så när jag kom hem så har han pratat med mig på msn tusen år och bett om råd och fan och hans moster. Jisses, ska jag behöva SÄGA till honom att Hörredu, du fattar att vi inte ses längre va?
My oh my.

Kommentarer
Postat av: Helena

Allvarligt, jag tycker det verkar som att du måste göra det. Han verkar ju onekligen endera schizofren eller helt enkelt bara lite(?) dum.

2008-05-13 @ 08:41:49
URL: http://aftonbladet.blogg.se/309
Postat av: cilanpilan

Haha! Klarai sa EXAKT samma som du!
Ja, jag ska säga till honom ikväll, och jag ska göra det helt så casual bara: att du, du fattar att vi inte ses SÅ längre va?. Hehe.

2008-05-13 @ 08:43:06
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken omogen tönt. Kan han inte göra klart för sig själv vad han tycker och vill utan att blanda in andra.

2008-05-13 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0