Tack!

Fina söta rara alla som sagt grattis, tack tack tack.
Jag älskar uppvaktardagar, jag älskar att fatta att folk gillar mig. Det är lite dåligt med det där i vanliga fall.

LillF ska komma hit och jag är redan irro. Redan innan han ens gått utanför sin dörr alltså; han bara: jag är snorig och blablabla, kommer vilja sova 23.
Lyssna, det var HANS idé att baka. HAN ville komma hit. Jag säger: SKIT i det då? Om du inte vill, skit i det?
Jag svarade:

jag dricker en öl om en minut så gör vad du vill, bara du tar med film
och

om du inte vill umgås? Jag kan tända ljus? Vi kan praaata.

Det svarade han inte på. Nähä, skitisamma stick då.


Öl var det ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0